آغاز عملیات احداث نخستین بیمارستان در شهرستان زبرخان نیشابور

به گزارش رکنا از خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری در این مراسم گفت: کمبود سرانه بیمارستانی و بهداشتی یکی از مشکلات استان است، بطوریکه بیش از سه هزار تخت بیمارستانی در خراسان رضوی باید ایجاد شود تا فاصله استان با میانگین کشوری در این زمینه کاهش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ساخت این بیمارستان با همیاری و مشارکت افراد نیکوکار انجام می شود که این اقدام دارای اجر معنوی است، زیرا مردم در شرایط سخت به این مراکز مراجعه می‌کنند و شما در ثواب به آرامش رساندن آنها شریک خواهید بود.

وی اظهار کرد: نهضت مدرسه سازی نیز با کمک خیران می تواند سرانه آموزشی را نیز افزایش دهد تا عقب ماندگی موجود نیز برطرف شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از هر بهانه و دلیلی که فرصت شود تا در جمع مردم برای خدمتگزاری حاضر شوم دریغ نخواهم کرد، گفت: در دوره دفاع مقدس انجام این وظیفه به‌گونه‌ای و اکنون در سنگری دیگر به خدمتگزاری برای رفاه و آسایش مردم در خدمت هستیم.

نظری همچنین گفت: در طرح ملی مسکن و در مناطق زیر صد هزار نفر جمعیت، زمین در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد که امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان، زمین برخی از این مناطق به تصویب رسید. به هر حال تحقق کارها نیاز به پیگیری دارد و همیاری مسوولان شهرستان ها و مردم در بهتر نتیجه دادن طرح ها موثر است.

محمد معظمی گودرزی/سرویس استانها

کدخبر: 828194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟