وحدت و رهبری الهی مهمترین ویژگی دوران دفاع مقدس بود 

به گزارش رکنا ازقزوین؛ امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نمازگزاران شهر تاکستان استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به علل شروع جنگ تحمیلی خاطرنشان ساخت: صدام با تمام قوا و با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و تمام دولت های غربی به ایران حمله کرد ولی در محاسبه غیرت و مردانگی و ایستادگی و مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح اشتباه کرده بود.

 

ارشد نظامی ارتش در منطقه قزوین و زنجان یادآور شد: در طول تاریخ امکان نداره جنگی در ایران اتفاق افتاده باشد و بخشی از کشور از ایران جدا نشده باشد ولی در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد و در آخر صدام مفتضحانه شکست را پذیرفت.

وی با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(ره) در مدیریت جنگ گفت: اگر رهبری داهیانه و پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب نبود این پیروزی ها نصیب ملت ایران نمی شد.

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی خاطرنشان شاخت: دستاوردهای جنگ تحمیلی بسیج و اتحاد آحاد ملت ایران، اتکا به توان داخلی و اخراج مستشاران خارجی، خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی و تبدیل شدن به قدرت پهبادی منطقه، ساخت موشک های نقطه زن که دشمنان نظام را به لرزه در آورده است.

وی ادامه داد: دشمن می داند که در عرصه نظامی نمی تواند با ایران روبرو شود به جنگ نرم و فضای مجازی روی آورده است و بنیان خانواده و مغز جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده است.

ارشد نظامی ارتش در منطقه قزوین و زنجان تبیین کرد: آگاه باشید دشمن تحت هیچ شرایطی بیکار نمی نشیند و در همه حال به فکر صدمه زدن به ایران و ایرانی می باشد ولی چون می داند در عرصه نظامی موفق نخواهد شد به جنگ نرم و جنگ شناختی روی آورده است.

وی افزود: بدانید با قدرت بازدارندگی که نیروهای مسلح به دست آورده اند تا زمانی که خون در رگ های ماست  نخواهیم گذاشت دشمن حتی در خواب خود خیال حمله به خاک ایران را داشته باشد.

امیر سرتیپ دوم شفیعی یادآور شد: لازم است در مقابل هجمه فرهنگی دشمن ملت ایران بصیرت خود را افزایش دهند و پشتیبان ولایت فقیه باشند تا آسیبی به این مملکت نرسد.

لیلا بیگدلی/ قزوین

کدخبر: 828123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟