پیشرفت و موفقیت فقط با درس خواندن نیست/معلمان تشویق های دینی را فراموش نکنند

به گزارش رکنا ازقزوین؛ دانش آموزان استان قزوین سال تحصیلی جدید را با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد را آغاز کردند.

image_2022_9_24-11_12_35_1_jdi

حجت الاسلام علی لطیفی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: در دو سال گذشته دبیران و معلمان در سالهای اخیر نشان دادند نسبت به تعلیم و تربیت در هر شرایطی حساس و مسئولیت پذیرند و هرگز از آن غفلت نمی کنند. 

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: شما معلمان حامیان اصلی علم و دانش بودید و نگذاشتید فرزندان کشور از تحصیل باز بمانند و این ایثار و تلاش شایسته تقدیر است‌ 

لطیفی افزود: هنرستانها نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است تا مهارت آموزی با جدیت بیشتری در میان دانش آموزان ترویج شود.

وی با اشاره به موضوع آموزش و پرورش و جایگاه آن در تحول و پیشرفت جامعه افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

پیشرفت و موفقیت فقط با درس خواندن نیست

استاندار قزوین گفت: پیشرفت و موفقیت فقط با درس خواندن نیست بلکه باید در همه ابعاد رشد کنید و موفقیت در همه عرصه ها را مورد توجه قرار دهید.

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد مهدی اعلایی در مراسم آغاز سال تحصیلی در قزوین گفت: توصیه می کنم شما دانش آموزان استعدادهای خودتان را شناسایی کرده و بر اساس آن جلو بروید و در این راه حتما از مشاوران خوب بهره بگیرید تا راه درست را انتخاب کنید. 

اعلایی گفت: هر فردی بر اساس استعدادهای خود می تواند رشد کند و کمک گرفتن از والدین، معلمان، دوستان و مشاوران قوی یک ضرورت است. 

وی خطاب به معلمان افزود: شما که تربیت نسل آینده را بر عهده دارید تلاش کنید جوهره امید در مدارس و جامعه تزریق شود تا کشور در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد. 

استاندار قزوین افزود: با امیدواری به آینده بدون شک موفقیت ها تسریع می شود.

۲۴۵هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از۲۴۵ هزار دانش آموز سال تحصیلی را آغاز می کنند.

image_2022_9_24-9_36_9_332_zsq

نقی سیاهکالی مرادی در این مراسم گفت: تقدیم ۲۸۸ دانش آموز شهید و ۵۸ معلم شهید نشان می دهد رسالت سنگینی داریم و باید همه توان و قدرت و همت خود را برای حفظ خون شهدا بکار گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: امسال ۲۵ واحد آموزشی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم که با حمایت استاندار محترم توانستیم آنها را برای سال تحصیلی تکمیل کرده و آماده استفاده کنیم که از این کار ارزشمند تشکر می کنیم.

وی با اشاره به تقارون هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس؛اظهار داشت: برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خونهای زیادی  ریخته شده که همه ما و شما باید از آن صیانت کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: از معلمان می‌خواهیم مساله تربیت دینی را در اولویت قرار دهند و در این مسیر تشویق‌های دینی را فراموش نکنند.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 828115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟