نظارت دقیق 40 بازرس بسیج اصناف بر توزیع آرد شهرستان اردبیل

به گزارش رکنا از اردبیل؛ سید محمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات و تولید آرد با کیفیت  با فعالیت  این بازرسان  نظارت به کارخانه‌های آرد اردبیل تشدید شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد آرد در اردبیل تولید می‌شود افزود: هم اکنون ۶ کارخانه آرد در اردبیل فعال بوده که آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان را تامین می‌کنند.

فرماندار اردبیل از معرفی برخی واحدهای نانوایی متخلف به مراجع قانونی خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد ۱۳ پایگاه بسیج نظارتی تشدید شده و این شبکه با همکاری مردم تقویت می‌شود.

وی افزود: در این نظارت‌ها برخی نانوایان تخلفاتی از جمله کم‌فروشی، فروش غیرمجاز و احتکار آرد داشتند که این موضوع با حضور مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه بررسی و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

اعتماد اعجازی از افزایش ساعت پخت در تعدادی ازنانوایی‌های شهر خبر داد و گفت: توزیع نان در فروشگاه‌ها هم برای خدمات رسانی راحت مردم مبنای کار قرار گرفته است.

فرماندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از شلوغی و صف‌های طولانی در نانوایی‌های برخی مناطق کاسته شده و  اقدامات عملی برای حل مشکل بقیه مناطق و دسترسی راحت مردم به نان مورد نیاز در حال انجام است.

کدخبر: 826823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟