رشد بیش از 8 درصدی جذب مصرف‌کنندگان گاز صنعتی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری؛ جهانبخش سلیمیان ، رشد فزاینده گازرسانی به روستاها خصوصاً در مناطق سخت‌گذر، صعب‌العبور و ناهموار استان را طی یک‌سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توسعه گازرسانی مناطق روستایی در جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر، ایجاد رفاه نسبی و توسعه عدالت اجتماعی بوده و این شرکت با وجود تمام محدودیت‌های مالی در انجام پروژه‌های تعریف‌شده خود، مصمم و قاطع است .

وی در بیان دستاوردهای دولت عدالت محور به شاخص‌های عمده در بخش گاز اشاره کرد و از گازدار بودن تمامی شهرهای استان چهارمحال و بختیاری که شامل 40 شهر هستند، خبر داد و گفت: تعداد روستاهای تحت پوشش گاز در استان  537 روستا و درصد جمعیت تحت پوشش روستایی 91.5 درصد است.

سلیمیان ادامه داد: طول شبکه‌گذاری گاز به 6164 کیلومتر افزایش یافته که نسبت به ابتدای دولت سیزدهم، رشد 1.9 درصدی همراه بوده و تعداد انشعابات گاز با رشد 2.14 درصدی به 196937 انشعاب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که تعداد مشترکین گاز نیز با رشد 3 درصدی به 350987 مشترک رسیده، گفت: تعداد واحد خانگی تحت پوشش گاز در استان 340045 خانوار است که رشدی 2.65 درصدی را نسبت به ابتدای دولت سیزدهم تجربه کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین استان چهارمحال و بختیاری در بخش مصرف‌کنندگان صنعتی و کشاورزی با رشد 8.58 درصدی نسبت به ابتدای دولت سیزدهم، به 2290 مصرف‌کننده صنعتی و کشاورزی رسیده و هم‌اکنون تمامی 25 شهرک و ناحیه صنعتی استان تحت پوشش گازرسانی قرار دارند.

سلیمیان در پایان خاطرنشان کرد: این در حالی است که هم‌اکنون، درصد کل جمعیت تحت پوشش استان در دولت سیزدهم، به 96.7 درصد رسیده است.

مصیبی دهکردی/ چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 826808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟