تبیین اولویت های سازمان تامین اجتماعی / افتتاح طرح هتلینگ زنان و زایمان بیمارستان شبیه خوانی کاشان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر سیدمیرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در سفر به استان اصفهان در مراسم بهره‌برداری از طرح ارتقای هتلینگ بخش زنان و زایمان بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان که با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر کاشان و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستان و سازمان برگزار شد، افزود: کادر درمان تأمین‌اجتماعی، یکی از مهم‌ترین تعهدات این سازمان به جامعه هدف را ارائه می‌دهند و در دوره مدیریت جدید، بهبود و ارتقای خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی را از ابتدا به‌عنوان یکی از اهداف و اولویت‌‌های اصلی خود اعلام کردیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه اجرای طرح دارویار پیامدها و برکات خوبی برای مردم خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح مشکلات مردم در دسترسی به دارو کمتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در موضوع تعالی خانواده گفت: در کشور بیش از 3 میلیون زوج نابارور وجود دارد و سازمان تأمین اجتماعی هم بنا به ماهیت خود بیش از پیش در زمینه ارائه خدمت به مردم در این موضوع وارد می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه فرزندآوری مولدساز برای جامعه است، گفت: امیدواریم با سیاست‌هایی که مدنظر داریم بتوانیم از زوج‌های نابارور حمایت‌هایی داشته باشیم.

وی یکی دیگر از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت به موقع حقوق به بازنشستگان دانست و افزود: با توجه به منابع صندوق تأمین اجتماعی و درمان بیمه شدگان این موضوع را از ابتدای مسئولیت به جد پیگیر بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: تعهد ما برای پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان بلند مدت است و این مهم دقیق و به موقع باید باشد تا معیشت بازنشستگان دچار مشکل نشود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان این سفر همچنین از خدمات دو تن از همکاران شهید بخش درمان سازمان، شهیدان شکاری و زارعی  تقدیر و از خانواده این شهدا، تجلیل کرد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 824517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟