اسکان اضطراری یکهزار و ۳۱۴ زائر اربعین در استان همدان

به گزارش رکنا از همدان، علی سنجربگی با اشاره به بسته شدن مرزهای زمینی به سمت عراق، اظهار داشت: همچنین چهار هزار تخته پتو نیز برای استفاده و اسکان مسافران در طول مسیرهای ارتباطی استان، ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با اعلام تیم های هلال احمر مبنی بر اسکان اضطراری زائران اربعین، هزار و ۳۱۴ تخته پتو به مکان های موردنظر اسکان این افراد ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هفت دستگاه تانکر آبرسانی نیز در محل‌های تردد زائران اربعین حسینی در سطح استان برای استفاده مستقر شده است.

سنجربگی ادامه داد: در همین ارتباط ۲۴ هزار بطری آب آشامیدنی و شش چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان همدان به مرز مهران ارسال شده است.

وی گفت: از سوی دیگر ۳۴ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان با ۲ دستگاه آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کشور عراق و یک تیم امدادی با یک دستگاه آمبولانس نیز به مرز باشماق اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۱۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر استان برای ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل هستند.

سنجربگی تاکید کرد: تیم های واکنش سریع هلال احمر استان همدان نیز در میدان کربلا، ۲ راهی صالح آباد و گردنه اسدآباد (موکب شهید قهاری سعید) مستقر شده اند.

کدخبر: 824037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟