حضور مردم در صحنه، حافظ ارزش ها و انقلاب است/ دولت مردان، گوششان به دهان رهبری باشد/حضور 30 هزار مامور انتظامی در تامین امنیت راهپیمایی عظیم اربعین

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه دهم شهریور ماه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: درود می فرستیم به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای  دفاع مقدس،مدافعان حرم و امنیت، شهدای بزرگوار استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر و یاد شهید آیت الله اشرفی اصفهانی را نیز گرامی می داریم  و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله  امام خامنه ای عزیز داریم و  شهادت حضرت رقیه (ع) را تسلیت عرض می کنیم و خدارا شاکریم که به ما توفیق  داد تا در این محفل نورانی حضور پیدا کنیم.

یادواره3وی  سپس یاد شهید شاخص شهرستان خمینی شهر شهید «ناصر ابراهیمی» را گرامی داشت و افزود: این شهید والا مقام  در سال 1360 به عضویت  انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آمد.او بارها داوطلبانه در دفاع مقدس شرکت کرد و جانباز شد و سرانجام در سال 1369 برای  مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به موقعیت کویر سیاه کوه نایین رفت و به همراه 3 نفر از دیگر همراهان خود به شهادت رسید و بعد از 6 سال که خانواده این شهید هیچ اطلاعی از او نداشتند همکاران ما تکه هایی  از پیکرش را در کویر پیدا کردند.

یادواره5فرمانده کل انتظامی کشور  استقامت همسر و فرزند این شهید را ستودنی دانست و اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش کشور  را مدیون شهدا هستیم و  باید قدردان همه شهدا و خانواده های معزز آنها باشیم چرا که اگر هرکدام از شهدا چه شهدای دفاع مقدس، چه شهدای مدافع حرم و چه شهدای امنیت نبودند امروز ما این امینت و آرامش را نداشتیم.

یادواره7سردار اشتری یاد شهیدان «رجایی» و« باهنر» را نیز گرامی داشت و با تبریک هفته دولت گفت:  این شهدا و همه شهدای عزیز ما که چه قبل و چه بعد از انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند همه آنها باعث ابیاری این نظام و انقلاب شدند.

وی تصریح کرد: تا روزی که کفار هستند و مقابل ارزش های ما ایستادند ماهم در مقابل دنیای آنها خواهیم ایستاد و این راه چه در داخل مرزها و چه در بیرون مرزها ادامه دارد.

یادواره2عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث مصونیت جامعه از هرگونه آسیب و انحراف می شود گفت:  امروز جامعه ما بیش از گذشته به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا نیاز دارد چون همه مردم به خصوص نسل جوان باید بدانند شهدا چه کسانی بودند و چه کارهایی برای ما کردند و برپایی این گونه یادواره ها نیز بیشتر به سود خودمان اسست.

سرداراشتری در بخش دیگری از سخنان خود به قدردانی مقام معظم رهبری از حضور مردم در تشییع باشکوه حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم و به ویژه حضور گسترده مردم اصفهان در تشییع پیکر آیت الله ناصری در دیدار با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و حضور مردم در صحنه را حافظ ارزش ها و انقلاب عنوان کرد.

یادواره6وی سپس به ویژگی های آیت الله ناصری پرداخت و گفت: این مرد بزررگوار، عالمی وارسته ، ساده زیست، مردمی و با اخلاص بود و ارادت ایشان به حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بر کسی پوشیده نیست و ما هم باید این  ویژگی ها  سرمشق خود قرار داده و احیا کنیم.

سردار اشتری گذری هم به موضوع راهپیمایی اربعین حسینی زد و با بیان اینکه دشمن نمی خواهد این راهپیمایی عظیم شکل بگیرد آن را باعث عزت و عظمت جهان تشیع و همه مسلمانان جهان دانست و اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ  همکاران من خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی است و امسال بیش از 30 هزار نیروی پلیس در عرصه امنیت این راهپیمایی که نمایش قدرت اسلام است حضور دارند.

 وی افزود: امروز نیروهای پلیس در عرصه های  امنیت اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی فعالیت می کنند و افتخار داردند که به عنوان سربازان ولایت خدمتگزار مردم باشند و الحمد الله مردم بصیر و ولایی ما نیز با تمام توان، قدرت و اقتدار خود در مقابل دشمن ایستادند و این سنگر را رها نخواهند کرد، چون با امام و رهبری عهد و  پیمان بستند.

سردار اشتری تاکید کرد: امروز اگر ما می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید راه آنها را ادامه دهیم و راه شهدا هم تبعیت و پیروی از مقام معظم رهبری است .

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توصیه همه شهدا در وصیت نامه های خود به تبعیت و پیروی از ولایت و سفارش آیت الله ناصری (رحمت الله علیه ) که   فرمودند :"گوشتان به دهان رهبری باشد." خاطر نشان کرد: امروز  ما هم اگر می خواهیم در زندگی شخصی و اجتماعی خود موفق باشیم  و اگر دولتمردان ما می خواهند  در خدمت گزاری به مردم  موفق باشند باید ازز رهبری پیروی کننند و گوششان به دهان ایشان باشد .

بهمن راعی / اصفهان

کدخبر: 821355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟