افتتاح طرح های هفته دولت درشاهرود/ آغاز ساخت 880 واحد مسکن طرح ملی

به گزارش رکنا از سمنان؛  در هفته گرامیداشت دولت طرح های اقتصادی، عمرانی و خدماتی به طور همزمان با حضور استاندار سمنان در شورای اداری شاهرود افتتاح شد .

ابوطالب جلالی فرماندار ویژه شاهرود گفت: بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان شاهرود افتتاح یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر افزایش داشته است . 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شاهرود در حال ساخت است گفت : ساخت ۸۸۰ واحد مسکن دیگر نیز امروز در شهرستان شاهرود آغاز شد.

جلالی ادامه داد: آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی استان سمنان در راستای قانون جهش تولید مسکن در روستای اَبرسج شاهرود انجام شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود به افتتاح کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان اکبریان در شهرک صنعتی شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این کارخانه سالانه ۳۳ هزار تُن انواع خوراک تولید می‌کند.

این آیین فرصتی بود تا استاندار سمنان و هیات همراه در سفر به شاهرود ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از پدر شهیدان خواجه مظفری و از آقای حسین پور جانباز مدافع حرم دیدار و تجلیل نماید.

همچنین دیدار با خانواده شهید غلام موثق و شرکت در آیین بهره برداری از پروژه کمربند شمال غربی شهر شاهرود و افتتاح کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان  و دیدار با مردم از دیگر برنامه های استاندار سمنان در سفر به شاهرود بود .

 از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد؛ همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 820004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟