آبرسانی به ۱۴۲ روستا در مناطق محروم قزوین توسط سپاه صاحب الامر(عج)

به  گزارش رکنا از قزوین ، سردار رستمعلی آتانی رفیعی در همایش صادقین که در جمع نیروهای سبز پوش سپاه پاسداران استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: سرلشکر شهید حسین لشکری، حسن پور و سردار جنگ های نامنظم شهید جعفرخانی فاتح تپه جاسوسان و حبیب جبهه مقاومت سرلشکر شهید همدانی و سردار مدافع حرم شهید حمید محمدرضایی در آسمان قزوین می درخشند و جمهوری اسلامی مفتخر به داشتن شهدایی است که قله ترقی را به فرمان ولی فقیه فتح کردند.

سردار آتانی افرود: سپاه پاسداران با توجه به فرمان هشت ماده ای رهبر معظم انقلاب که تاکید داشتند سپاه هم افزایی با ارکان نظام داشته باشد و ما پشتیبان خادمین ملت در صحنه خواهیم بود. سپاه  مردم دوست و مردم دار است. سازمان بسیج سازندگی در کنار قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی در سراسر استان اقدامات شایسته ای را انجام دادند و مجموعاً ۵۱۹ میلیارد تومان به ولی نعمتان خویش کمک رسانی شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: تهیه تبلت ،بسته های معیشتی و ساخت ۱۷۴ واحد مسکن از جمله اقدامات این نهاد انقلابی و مردمی بوده است و امسال با ثبت قرارداد بین سپاه و کمیته امداد ۴۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته خواهد شد. 

سردار آتانی تاکید کرد: در طرح آبرسانی، ۳۲ هزار نفر جمعیت و ۹۶ روستا برخوردار شده اند که اغلب در مناطق صعب العبور در آبگرم، الموت، منطقه طارم بوده است و هیچ پیمانکاری به خاطر به صرفه نبودن برای خدمت رسانی داوطلب نشد. سپاه پاسداران با رسالتی که بر عهده دارد پیشقدم در عرصه خدمت رسانی است و مقرر شد طی ۳۰ ماه این پروژه را تحویل دهیم. بخش اعظمی از پروژه کمتر از ۱۵ ماه تکمیل و ناظران کیفیت کار و سرعت عمل را تایید کردند.

وی در پایان عنوان کرد: یگان مهندسی شبانه روز کار می کند و یک ساعت بیکار نگذاشتیم. روستاهایی که در مسیر  پروژه تعریف نشده بودند زیر چتر حمایتی قرار گرفتند و ۴۶ روستا به ۹۶ روستا اضافه کردیم.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

 

کدخبر: 817665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟