جهاد ملی آبرسانی به روستاهای اردبیل/ عزم جدی برای حل مساله وجود دارد

به گزارش رکنا از اردبیل؛ عاملی در جلسه بررسی روند اجرای پروژه های جهاد ملی آبرسانی با عنوان محرومیت زدایی که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص جهاد آبرسانی ملی با عنوان محرومیت زدایی اظهار کرد: اکنون این اراده و عزم جدی در مرکزیت استان به وجود آمده تا مسئله آب روستاهای استان حل شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت و مجلس، تامین آب شرب روستایی و شهرهای زیر 5هزار نفر است، افزود: ما به عنوان مجری و مسئولان استانی در این راستا باید هماهنگ عمل کنیم تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.

استاندار اردبیل ادامه داد:  حضور مدیریت قوی و نیروهای کارامد در شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور و همچنین آبفای استان اردبیل سبب تحول اساسی در این حوزه خواهد شد و نیروها با انگیزه و اراده قوی پای کار هستند تا به زودی بسیاری از مشکلات آب روستا ها و شهر ها رفع گردد.

عاملی تصریح کرد: انتظارداریم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه سازندگی سپاه استان اردبیل با تمام توان و درموعد مقررنسبت به تکمیل پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم درقالب طرح های محرومیت زدایی استان  اقدامات لازم را انجام دهد.

 

کدخبر: 817122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟