قهرمانان ورزشی به نسل جوان معرفی شوند/ اداره باشگاه‌های ورزشی باید توجیه اقتصادی داشته باشد

به گزارش رکنا ازقزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ملی پوشان و مربیان تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی بلغارستان و بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت، از افتخارآفرینی همشهریان و هم استانی های خود در مسابقات بین المللی بسیار خرسند هستیم و امیدواریم این افتخار آفرینی ها روز به روز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان قزوین بیشتر از اندازه جمعیتی خود در افتخارآفرینی ورزش نقش آفرینی می کند، افزود:  البته نسبت شخصیت ملی و افراد شاخص استان قزوین به نسبت جمعیت در مقایسه با استان های دیگر در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی قابل توجه است و این موضوع افتخار بزرگی برای استان قزوین است.

اعلایی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا فضای پیش رو فضای رشد و تعالی باشد و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.

استاندار قزوین گفت:  کمک های مجموعه های دولتی می تواند جنبه فرا مادی هم داشته باشد و دولت می تواند با پیگیری برای اختصاص برخی از امکانات و برطرف شدن مشکلات به ورزشکاران خدمت کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: باشگاه های ورزشی باید به گونه ای اداره شود که از نظر اقتصادی برای مربیان و دست اندرکاران توجیه داشته باشد و در کنار این موضوع، باید کیفیت و نحوه ارائه خدمات بهبود پیدا کند.

 

لیلا بیگدلی /قزوین

کدخبر: 815889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟