همکاری پلیس و صدا و سیمای اصفهان برای حل مشکلات مردم / «پیک خبری پلیس» در راه آنتن استانی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان ضمن قدردانی از رسانه ملی در انعکاس زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران سخت کوش انتظامی بیان داشت: هم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هم صداوسیما تحت فرماندهی کل قوا بوده و در راستای پیاده سازی فرمایشات ایشان قدم بر می دارند و این گونه جلسات و نشست های تعاملی  قطعاً به ما کمک می کنند تا در جهت هرچه بهتر اجرای فرامین رهبری گام برداریم.

وی با بیان اینکه پلیس و صدا و سیما کارهای مشترک زیادی می توانند در راستای تزریق امید به جامعه و شیرین کردن زندگی به کام مردم انجام دهند افزود: بسیاری از معضلات و مشکلاتی که امروز در استان با آن دسته و پنجه نرم می کنیم در شأن مردم این خطه نیست و لازم است تا دستگاه ها با همدلی و همکاری یکدیگر برای رفع این معضلات و مشکلات قدم بردارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به نقش تاثیرگذار صدا و سیما و پلیس برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص برنامه ریزی خوبی صورت گرفته تا همکاری مشترکی بین معاونت ها و پلیس های تخصصی با معاونت های تخصصی صدا و سیما انجام شود که انشاءالله آثار و برکات این همکاری عاید مردم استان خواهد شد.

سردار میرحیدری برقراری و حفظ امنیت شهروندان را باعث ناکامی دشمنان و حفظ و پایداری اسلام دانست و اظهار داشت: پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران در این خصوص از هیچ اقدام و همکاری مشترکی  کوتاهی نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی با تقدیر و تشکر از انعکاس برنامه های هفته فراجا سال گذشته از شبکه استانی سیما گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی کشور امسال برنامه های بسیار متنوعی در هفته فراجا پیش بینی شده که با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته امیدواریم این برنامه ها از طریق صداو سیمای مرکز اصفهان به سمع و نظر مردم شریف و شهید پرور و با فرهنگ استان برسد.

تولید برنامه «پیک خبری پلیس» در صدا و سیمای اصفهان

 بهرام عبدالحسینی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در جهت تامین امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: در زمینه آسیب های اجتماعی، صدا و سیما و پلیس تحت فشار هستند به طوری که همه انتظار دارند پلیس با آسیب ها برخورد کرده و صدا و سیما هم برای پیشگیری از گسترش آسیب ها فرهنگ سازی کند.

وی افزود:معتقدم در بسیاری از مسایل پلیس نباید ورود کند و بایستی در موضوعات اجتماعی و فرهنگی با ابزارها و روش های مربوط به خودش وارد شد. همچنین امکان پرداختن بسیاری از مباحث و موضوعات در رسانه ملی نیز وجود ندارد و باستی این مسایل در مدارس و محیط های فرهنگی مطرح شوند.

عبدالحسینی، بر آگاهسازی بیشتر مردم از تلاش های کارکنان انتظامی و به تصویر کشیدن مجاهدت های آنان در راستای تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه تاکید کرد و پیشنهاد تولید یک برنامه 20 دقیقه ای و پخش آن از اول مهرماه را ارائه داد.

وی همچنین از آمادگی صدا و سیمای مرکز اصفهان برای تهیه و تولید برنامه « پیک خبری پلیس»خبر داد و گفت: این برنامه ویژه احتمالاً جمعه هر هفته از شبکه استان پخش و در آن اخبار، گزارش ها و عملکرد یک هفته ای بخش های مختلف فرماندهی انتظامی استان به آگاهی مردم استان می رسد.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 815862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟