اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به اردبیل / پروژه های زیربنایی استان رونق می یابند

به گزارش رکنا از اردبیل؛ داود شایقی  گفت: در ۱۰ ماهی که از سفر رئیس جمهور به استان گذشته، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان منابع اختصاص یافته و تلاش بر این است تا سایر منابع و تعهدات سفر نیز در فصل کاری تخصیص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در دیدار با معاونین سازمان برنامه و بودجه ابراز رضایت مسئولان کشوری را از عملکرد مسئولان استانی در جذب اعتبارات سفر یادآور شد و گفت: جذب کامل این اعتبارات به تحرک اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر کمک خواهد کرد.

شایقی گفت: سازمان برنامه و بودجه با اولویت منابع مورد نیاز برای طرح‌های زیربنایی استان را از محل سفر رئیس جمهور تأمین می‌کند تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

وی افزود: در این دیدار که با همراهی استاندار اردبیل انجام شد، قرار است برای پروژه‌های زیربنایی نظیر راه آهن اردبیل، تکمیل بزرگراه‌ها و طرح‌های اقتصادی استان منابع خوبی از ردیف ملی و سفر رئیس جمهور اختصاص یابد تا تکمیل سریع این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

وی در خاتمه گفت: در نشست با معاونین سازمان برنامه و بودجه قرار شد امسال نیز بخش عظیمی از تعهدات سفر و منابع مورد نیاز تخصیص یابد تا پروژه‌های مصوب به سرعت اجرایی و عملیاتی شود.

 

کدخبر: 815218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟