پژوهش‌های دانشگاهی باید مساله محور باشد / 25درصد دانشجویان قم در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند

به گزارش رکنا از قم ؛ سید مهدی قریشی روز سه‌شنبه در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و جمعی از مسئولین دانشگاه با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای فعالیت استاندار از آبانماه گذشته تاکنون بیش از یک هزار و 500 مصوبه  دراستان داشته‌ایم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  دانشگاه‌ها باید در حل مشکلات جامعه به دستگاه‌های اجرایی کمک کنند اظهار داشت:  پژوهش‌های دانشگاهی باید مساله محور باشد.

وی افزود: مسائل مربوط به آموزش و پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی قم در کارگروه‌های استانداری پیگیری می‌شود.

قریشی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در قم یک ظرفیت ایجاد کرده که باید از آن استفاده کنیم گفت: یک‌چهارم دانشجویان استان در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

قریشی گفت: اگر دانشگاه آزاد اسلامی قم نبود، دختران استان باید برای ادامه تحصیل به شهرهای دیگر مراجعه می‌کردند که باید مسئولین متوجه خدمات ارزشمند این مرکز آموزشی به لحاظ داشتن رشته‌های متنوع تحصیلی در سطح استان قم باشند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه گردشگری سلامت دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند فعالیت مؤثری داشته باشد، یادآور شد: دانشگاه‌های استان قم باید مأموریت محور باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی با دولت را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: قرار است با همکاری مجموعه پارک علم و فناوری، تورهای بازدید مدیران استان از بخش‌های مرتبط انجام شود که در همین راستا لازم است مدیران استان از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز بازدید کنند.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه در سطح استانی و کشوری ارائه کرد.

نظری / قم

 

کدخبر: 815208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟