نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» حرکتی تمدن ساز است

 به گزارش رکنا از قم، سید مهدی زریباف در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برپا شده است، افزود، در این نمایشگاه شاهد استفاده از خلاقیت و نوآوری برای تصویرسازی حوادث از صدر اسلام تا دوران پیش و پس از انقلاب هستیم.

وی اظهار کرد، زحمات بسیاری در راستای برپایی این نمایشگاه کشیده شده است و نسل جوانی که نسبت به گذشته انقلاب اسلامی آگاهی کم‌تری دارند با حضور در این نمایشگاه می‌توانند از اثرات و نتایج آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد، در این نمایشگاه شاهد استفاده از خلاقیت و نوآوری در رابطه با بیان حوادث از صدر اسلام تا دوران پیش و پس از انقلاب هستیم هر چند هنوز جای کار باقیمانده است.

سرپرست معاونت اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به اینکه می‌توان از روش‌ها و شاخص‌های مختلف در بیان مطالب استفاده کرد، عنوان کرد، در این نمایشگاه ریشه‌های تاریخی، سیاسی و تمدنی کشور به نحو مطلوبی تشریح شده است.

زریباف با بیان اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، یک حرکت و اقدام عالی و شجاعانه بوده است از تمامی افرادی که در راستای برپایی این نمایشگاه تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

نظری / قم

 

کدخبر: 814923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟