لزوم تولید محتوا با موضوع پروتکل های بهداشتی و زیارتی اربعین

به گزارش رکنا از اردبیل، رضا قاسمیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد اربعین استان اردبیل با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد، اربعین حسینی به منزله حرکت منتظران ظهور است که با حرکت‌های معنوی مقدمه ظهور امام زمان (عج) محقق خواهد شد.

وی افزود، همکاری حوزه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) مهم بوده و لازم است از هرگونه موازی‌کاری بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و مردم پرهیز شده و طی هماهنگی با موکب‌ها، آخرین وضعیت نیازمندی‌ها از سوی ستاد اربعین احصا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه ایجاد همبستگی، وفاق، همدلی بین مسلمانان مهم‌ترین دستاوردهای این آئین معنوی است، تصریح کرد: تأمین امنیت، فراهم کردن زیرساخت‌ها و سامان‌دهی حمل و نقل از موارد مهمی هستند که باید به بهترین شکل ممکن در ایام اربعین حسینی انجام شوند.

قاسمیان ادامه داد: تولید محتوا در خصوص پروتکل‌های بهداشتی و زیارتی برای پیاده‌روی اربعین اهمیت دارد که در این راستا لازم است محتوایی بر اساس نیازمندی زائران و قابل استفاده در گوشی‌های همراه تهیه و در اختیار زائران قرار گیرد.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین فراخوانی مردمی برای حفظ ارزش‌ها بوده و موجب تعالی روحی و فرهنگی در زائران می‌شود و این پیاده‌روی مردمی در واقع نشانگر حذف مرزهای جغرافیایی و تقویت وحدت بین ملت‌های مسلمان است.

 

کدخبر: 814914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟