خیابان پرماجرایی که باید پیاده راه فرهنگی باشد!

به گزارش رکنا از سمنان، یکی از پروژه های عمرانی جنجالی در سمنان پروژه «پیاده راه خیابان امام خمینی» است که در اواخر دوران تصدی شهردار سابق سمنان شروع، و امروز به مساله ای حل نشدنی در این شهر تبدیل شده است.

140008051536537623913874

این پروژه که با هزینه میلیاردی در واپسین ماه های صدارت شهردار سابق سمنان کلید خورد، بارها بدلایل مختلف تغییر مسیر داد و با نظرات مختلف متصدیان شهری، روزی پیاده راه بود و روز دیگر سواره رو؛ یک روز به روی تاکسی ها باز بود و بعد آن هر خودرویی که از آن عبور می کرد شاهد صدور قبض جریمه بود.

در نهایت با اعتراض کسبه خیابان اما سنگفرش میلیاردی این خیابان به روی خودروها گشوده شد تا این روزها شاهد تخریب بخشهایی از این معبر باشیم.خیابانی که قرار بود معبری فرهنگی و جاذب گردشگر باشد.

شهردار سمنان در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص سرنوشت و وضعیت این پیاده راه این گونه پاسخ داد: «شهرداری سمنان در طرح پیاده راه امام به تکلیف خود عمل کرده است.»

سید علی مرتضی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری در این حوزه از شورای ترافیک تبعیت می کند افزود، بر اساس مصوبه شورای ترافیک ، خیابان به روی خودرو ها باز شده و امروز تردد در آن جریان دارد اما این پروژه تحویل موقت شده و پیمانکار در صورت هرگونه آسیب احتمالی موظف به جبران و بازسازی آن است.

شهردار سمنان تاکید کرد، در خصوص این پروژه کوتاهی و قصوری از طرف شهرداری صورت نگرفته و ما به تمام تعهداتمان عمل کردیم.

حسن رستم زاده/ سمنان

 

کدخبر: 814349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟