زورخانه شهر اراک تا پایان تابستان به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک ،پیمان عین القضاتی شامگاه در جریان بازدید از طرح‌های فرهنگی ورزشی شهر اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد شورای ششم ارتقای فضای فرهنگی اجتماعی و ورزشی اظهار کرد: بودجه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری از ۱۲۰ میلیارد ریال به ۴۳۷ میلیارد ریال برای اجرای برنامه‌های نوین افزایش یافته است.

وی افزود: اقدامات مربوط به ایجاد زورخانه شهر اراک در حال پیگیری بوده و اکنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان فصل تابستان آماده بهره برداری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: تجهیز و تکمیل و آماده سازی فضاهای ورزشی اراک دستور کار ویژه این کمیسیون است.

پیمان عین القضاتی بیان کرد: توجه به استعدادیابی ورزش‌های همگانی امری ضروری و مهم است زیرا در افزایش حوزه سرانه ورزشی و ارتقای فعالیت‌های ورزش همگانی تأثیر قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت سالن‌های چندمنظوره فرهنگی اجتماعی و ورزشی در کوی امام علی (ع) انجام شده و اکنون مرحله نازک کاری این طرح باقی مانده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک تصریح کرد: توزیع امکانات و خدمات در سطح شهر متناسب با بافت شهری نیست و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات در حوزه فرهنگی ورزشی و اجتماعی در برخی مناطق متراکم و در برخی مناطق نیز سرانه نزدیک به صفر است.

انتهای پیام/قاسمی

کدخبر: 813847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟