بخش خصوصی افسران جنگ اقتصادی هستند/ رفع مشکل واحدهای تولیدی راکد یعنی اشتغال جوانان

به گزارش رکنا از ارومیه، عتباتی اظهارداشت، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی کمک به اشتغال جوانان استان و کاستن از مشکلات معیشتی مردم است که تاثیر مستقیمی بر کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری دارد چرا که بیشتر بزهکاری‌ها به دلیل بیکاری و مشکلات معیشتی خانواده‌ها صورت می پذیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه گفت، مشکل سه واحد تولیدی شرکت آرمان پرتو پایدار با اشتغال ۳۳۰ نفر و با سرمایه گذاری خارجی چهار و نیم میلیون یورویی خارجی با ظرفیت صاردات محصولات، مزرعه علوفه میر سلطانی و شرکت سرزمین میوه های شادمان آروند با سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری و ظرفیت اشتغال ۱۲۵ نفر که قبلاً این واحد‌های تولیدی توسط اعضای جلسه مورد بازدید میدانی قرار گرفته اند مطرح گردیده و امید است با همکاری و مساعدت همه مجموعه های ذیربط مشکلات این واحد‌های تولیدی مرتفع و با بازگشت به چرخه تولید گام بلندی  برداشته شود.

عتباتی تاکید کرد، می بایست از بخش خصوصی که افسران جنگ اقتصادی هستند حمایت کرد تا دغدغه خانواده ها که اشتغال جوانان است مرتفع کرد.

در ادامه جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی مذکور مطرح شد و پس از تبادل نظر در خصوص رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی مصوباتی به تصویب رسید.

کریم معجنی/ آذربایجان‌ غربی

کدخبر: 812942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟