برگزاری 6 کارگاه آموزشی با محوریت فرهنگ سلامت در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان، هاجر ابراهیمی با اعلام این خبر گفت، به منظور افزایش تعداد مخاطبان کارگاه‌های آموزشی حوزه سلامت و ایجاد فرصت برای افرادی که امکان استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شرکت در دوره‌های آنلاین این مرکز را ندارند، 6 کارگاه آموزشی با محوریت ارتقای کیفیت سلامت شهروندان به صورت حضوری و با تدریس مربیان و متخصصان مربوطه تدارک دیده شده است.

وی افزود، از جمله این کارگاه‌ها آموزش پیشگیری از بیماری‌های شایع زنان است که روز 7 شهریورماه برگزار می‌شود.

به گفته ابراهیمی بهداشت فردی و عمومی هم عنوان کارگاه دیگری است که روز 9 شهریور ماه میزبان علاقمندان است.

وی از برگزاری کارگاه آموزش تغذیه سالم در روز 14 شهریور خبر داد و اعلام کرد، کارگاه سلامت سالمندان روز 16 شهریور، کارگاه رشد و تکامل کودکان روز 21 شهریور و کارگاه خطرسنجی بیماری‌ها (دیابت) روز 23 شهریورماه میزبان علاقمندان خواهد بود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان با بیان اینکه همه این کارگاه‌های آموزشی از ساعت 10 الی 11:30 برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد، هزینه ثبت نام در این دوره‌ها بسیار کم و مناسب همه اقشار جامعه است.

وی در پایان گفت، علاقمندان برای ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند از 20 لغایت 30 مردادماه به اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان واقع در خیابان جی، خیابان دکتر علی شریعتی، روبروی پارک شریعتی، طبقه فوقانی سینما بهمن مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 35211990 الی 5 تماس بگیرند.

اصفهان/بهمن راعی

 

کدخبر: 812654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟