۷۰ درصد طرح‌های عمرانی شهرداری اردبیل فعال است

به گزارش رکنا از اردبیل، شهردار اردبیل با بیان این مطلب افزود، برای اجرای این طرح ها چهار هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 محمود صفری با اشاره به جابه‌جایی اعتبارات برخی طرح های عمرانی در شهر اردبیل بیان کرد، در اعتبارات دولت نیز در صورت بروز مشکل، سریعا جابه‌جایی اعتبارات صورت می‌گیرد که بدون شک به نفع شهر است به‌طوری‌که با بروز مشکل مالی در پارک دادگستری، با جابجایی اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی، عملیات اجرایی احداث این پارک تکمیل شد.

وی با بیان اینکه پرداخت بیمه و مالیات در اولویت شهرداری اردبیل است افزود، ماهانه بالای ۶۰ میلیارد ریال به بیمه تامین اجتماعی و ۵۰ میلیارد ریال به بازنشستگان پرداخت می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به تعویض مسیر پیاده روی سلامت دریاچه شورابیل گفت، ۲ کیلومتر از چمن مصنوعی مسیر پیاده‌روی سلامت دور دریاچه شورابیل با هدف ارتقا سلامت مردم و توسعه ورزش‌های همگانی تعویض خواهد شد.

به گفته صفری به‌ صورت سالانه بخشی از مسیر پیاده‌روی سلامت بهسازی و تعویض می‌شود و همچنین تکمیل دیواره کنار شورابیل نیز به‌زودی به اتمام می‌رسد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه توسعه فضای سبز این شهر با هدف افزایش سرانه فضای سبز در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرار گرفته است افزود، توسعه فضای سبز اردبیل نیازمند تامین اعتبار لازم است و در این باره هماهنگی های لازم انجام شده و مقرر است اعتبارات بخش فضای سبز در جاهای دیگر صرف نشود.

وی بیان کرد، با بکارگیری نیروهای متخصص در سازمان زیبامنظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تلاش می شود فضای سبز در مناطق مختلف این شهر توسعه یابد.

صفری ادامه داد، طرح‌های مهم مربوط به زیباسازی شهری، فضای سبز، تملک و تعیین تکلیف اماکنی همچون باغ شریعت و سایر مباحث مهم در اولویت کارها قرار گرفته است.

 

کدخبر: 811899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟