پرداخت بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل

به گزارش  رکنا در اردبیل؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از هزینه گندم‌های خریداری‌ به کشاورزان استان اردبیل پرداخت شده است و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش رکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۷۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت، از اواسط خردادماه کار خرید گندم را در قالب ۴۴ مرکز آغاز کردیم که تاکنون در شمال استان بخش عظیمی از خریدها انجام شده و کار برداشت محصول در برخی از مناطق این استان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد، گندم به عنوان یک محصول استراتژیک در تأمین قوت غالب مردم حائز اهمیت است و در تأمین این نیازمندی اساسی جامعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا کیفی‌ترین محصولات در مراکز خرید گندم خریداری و ذخیره‌سازی شود تا تحویل مراکز تهیه آرد شوند.

عبداللهی ادامه داد، هیچ مورد خاصی در فرآیند خرید گندم کشاورزان به وجود نیامده و اگر خارج از این سیستم گندمی خرید و فروش شود، باید از طریق سامانه میزان خرید و ذخیره‌سازی به ثبت برسد.

وی افزود، کشاورزان نباید نگران پرداخت بهای گندم تحویلی به مراکز خرید باشند چرا که به تدریج و با اولویت ارائه گندم به مراکز خرید و سیلوها پرداخت مطالبات گندم‌کاران به صورت کشوری در حال انجام است.

 

کدخبر: 811898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟