فرمانده سپاه قم: رویکرد ما در انجام پروژه‌ها محرومیت‌زدایی است

به گزارش رکنا از قم، سردار محمدرضا موحد امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به روستاهای قم، اظهار کرد، در راستای توافقی که بین وزارت نیرو و سپاه در راستای آبرسانی به روستا انجام شده است این طرح در دستور بسیج سازندگی سپاه استان قم قرار گرفته و عملیات با سرعت قابل توجهی درحال انجام است.

وی خاطر نشان کرد، پروژه‌هایی که پیمانکاران حاضر به اجرای آنها نمی شوند به بسیج سازندگی سپرده می‌شود. 

وی ادامه داد، در سلفچگان روستای سنجگان و در کهک ۱۱ روستا تعریف شده و کار در کهک شروع شده است و حضور گروه‌های جهادی و ماشین آلات سپاه، کاهش هزینه‌ها را به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه روستاهای دیگر نیز در این پروژه مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: پروژه‌ها به خاطر سختی و دشواری کار از یک طرف و مبلغ پایین اجرا از طرف دیگر به بسیج سازندگی سپرده شده و رویکرد سپاه و بسیج در انجام این پروژه‌ها خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

سردار موحد افزود، آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یک پروژه سراسری و ملی است و در استان قم ۱۲ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه استان قم از وجود مخزن آب در سلفچگان، بیدهند، ورجون، وشنوه و سنجگون یاد کرد و گفت، ایجاد خطوط لوله بین کرمجگون و بیدهند، اصلاح ۶ کیلومتر از شبکه آب روستای خاوه و ایجاد خطوط لوله اصلی روستای تیره از چاه تا مخزن در دستور کار سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم است.

نظری/ قم 

 

کدخبر: 811376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟