کاهش هدر رفت گاز در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

به گزارش رکنا لرستان، کرم گودرزی با اعلام این خبر، تصریح کرد: هدر رفت گاز در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته و از ۵.۴ درصد در سال گذشته به ۰.۲ درصد کاهش یافته است. 

 

وی افزود: گاز ثروت ملی و خدادادی است که همه مکلف به مصرف صحیح و همینطور جلوگیری از هدر رفت این نعمت خدادادی هستیم که در این راستا شرکت گاز لرستان با کالیبراسیون دقیق سیستم های اندازه گیری ، پایش مستمر ایستگاهای اندازه گیری بخش های صنعتی و کنتورهای خانگی ، برنامه ریزی رفع نشتی ، استفاده از کنتورهای ارتقا یافته این مهم محقق شده و سعی می شود که این شرایط حفظ گردد .

 

مدیرعامل گاز لرستان خاطر نشان کرد: کاهش هدر رفت گاز از ۶.۴ درصد در سال ۱۳۹۹ به ۰.۱ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده که نشاندهنده عزم جدی همکاران جهت اقدامات کارشناسی و پایش جدی شبکه و تاسیسات در راستای جلوگیری از هدر رفت گاز است. 

 

گودرزی در پایان ضمن تشکر از مدیر و همکاران منطقه ۷ عملیات انتقال گاز و همکاران شرکت گاز استان که نقش مهمی در دست یابی به این مهم داشته اند گفت : شرکت گاز استان لرستان در سال ۱۴۰۰ در ردیف شرکت های برتر در زمینه کاهش هدر رفت گاز در میان شرکت های گاز استانی تابعه شرکت ملی گاز ایران قرار گرفته است.

مهدی زکی پور/لرستان

کدخبر: 811123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟