حمایت از صندوق های خرد روستایی

به گزارش رکنا ازقزوین، جلسه هماهنگی آبرسانی به روستاهای استان قزوین روز شنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان و رئیس و مدیران جهاد کشاورزی در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.

رضا افلاطونی در این جلسه اظهارداشت  یکی از وجوه مشترک سپاه و جهاد شکل گیری با فرمان امام بود و یک مسئولیت مضاعف برای این دستگاهها ایجاد شده که باید خدمت بی منت را سرلوحه کارشان قرار دهند که از گذشته تاکنون اینگونه بوده است.

وی افزود  بمناسبت این وجه مشترک با انعقاد تفاهم نامه حجم کارهای مشترک بیشتر خواهد شد.

افلاطونی بیان کرد: در خرید گندم از بسیج سازندگی کمک گرفتیم و با اینکه کاهش ۷۰ درصدی سطح زیرکشت و کاهش بارشها شاهد بودیم، توانستیم بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم خریداری کنیم.

افلاطونی تصریح کرد  در آبرسانی و طرح های آب و خاک و عمران و سازندگی نیز از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده خواهیم کرد تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد  در شیلات تولید استان ۴ هزار تن است که قادریم در یک سال آینده این تولید را به ۹ هزار تن افزایش دهیم که مقدمات آن مهیا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد،  با همکاری بسیج فضای بازی در استان مهیا شده تا با هم افزایی بتوان خدمات مطلوب تری به مردم ارائه کرد.

افلاطونی تصریح کرد،  این تسهیلات باید با یک برنامه مدون، اصولی و مدیریت شده برای اجرای طرح های اشتغالزایی توزیع شود تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی برای اجرای طرح های عمرانی در روستاها توسط افلاطونی رئیس جهاد کشاورزی و سردار آتانی فرمانده سپاه قزوین امضا شد.

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 809257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟