اردبیل چهارمین استان کشور در تدوین اطلس سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ نژادمحمد در جلسه ستاد خدمات سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: سامانه اطلس سرمایه‌گذاری استان اردبیل بعد از سال‌ها پیگیری و کار کارشناسی در اردیبهشت ماه سال‌جاری آماده بهره‌برداری شده و با رفع ایرادات جزیی امیدواریم به صورت جامع و کامل مورد استفاده سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قرار گیرد.

وی از به روزرسانی اطلاعات پایه‌ای استان و بارگذاری آن در سامانه خبر داد و تصریح کرد: بعد از اصفهان، خراسان شمالی و سمنان، اردبیل چهارمین استان کشور است که اطلس سرمایه‌گذاری را متمایز از سایر استان‌ها تدوین کرده و ما نسخه موبایلی آن را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دادیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به برگزاری جلسات متعدد با همراهی ۲۵ دستگاه در جمع‌آوری اطلاعات و ثبت آن در قالب این سامانه خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به راحتی می‌توانند با ورود به این سامانه و کارتابل تعریف شده برای دستگاه‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مشاهده کرده و متناسب با نقشه طراحی شده درخواست سرمایه‌گذاری کنند.

نژادمحمد افزود: امکان ثبت و ویرایش اطلاعات برای همه دستگاه‌های اجرایی در این سامانه فراهم شده و با ابزار جستجوی ساده و پیشرفته و قابلیت تحلیل مکانی سرمایه‌گذاران در روی نقشه استان به راحتی می‌توانند فضا و موقعیت سرمایه‌گذاری خود را تعریف و از امکانات و زیرساخت‌های آن مطلع شوند.

وی به حذف استعلامات متعدد در قالب این سامانه و امکان اتصال به سامانه سایر دستگاه‌ها را یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم حرکت‌های مناسبی را در ورود اطلاعات به این سامانه شاهد باشیم تا فضا برای تقویت انگیزه و رغبت بیشتر سرمایه گذاری فراهم شود.

 

کدخبر: 809204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟