آغاز عملیات آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی اردبیل
به گزارش رکنا از اردبیل، هاشمی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام یافته با تلاش راهداران عملیات آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان در همه شهرستان‌ها آغاز شده و برای این مهم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور گرمی- اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل راهداری استان در این مسیر اقدام به انجام عملیات لکه گیری، ریگلاژ و روکش آسفالت کرده است گفت: طول این پروژه ۲ کیلومتر است که با اتمام آن شاهد ارائه سطح سرویس مناسب به مترددین جاده‌ها خواهیم بود.

هاشمی از اتمام عملیات روکش آسفالت و لکه گیری قطعه ۱ محور گرمی –بیله سوار محدوده انجیرلو تا روستای جهانخانملو خبرداد و گفت: قطعه ۲ همین محورنیز از روستای گون پاپاق تا سه راهی گوگ تپه بطول ۴ کیلومتر در حال انجام است.

او گفت: عملیات لکه گیری ۵ کیلومتر از محور گرمی- انجیرلو نیز به پایان رسیده و روکش آسفالت مسیر در روز‌های آینده انجام خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در راستای ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی عملیات خط کشی ۲ هزار کیومتر از محور‌ها با ۲۰ میلیارد تومان اعتباردر حال انجام است.

هاشمی با بیان اینکه روکش آسفالت این مسیر یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه بود گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته آسفالت این مسیر از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و نیاز به تجدید داشت این مهم توسط اداره کل راهداری استان اردبیل در حال انجام است.

 

کدخبر: 807950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟