صرفه جویی5 مگاواتی با اجرای طرح سنجش تاب آوری قطع برق

به گزارش رکنا از شهرکرد، طی پایش مصرف برق و نتایج حاصله از اجرای طرح سنجش تاب آوری ادارات استان چهارمحال وبختیاری در زمان قطعی برق که روز گذشته با حضور معاون عمرانی استانداری در مرکز دیسپاچینگ این شرکت، مورد بررسی وتحلیل قرار گرفت، اجرای این طرح 5 مگاوات کاهش مصرف برق در سطح استان را به همراه داشته است.

مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری در تشریح این خبر گفت: باتوجه دستور استاندار محترم و هماهنگی مدیریت بحران استان ، طرح سنجش تاب آوری کلیه ادارات با اجرای فرآیند قطع برق از ساعت 10 صبح تا پایان وقت اداری در سه روز کاری در حال اجرا می باشد که در اولین روز اجرا ، شاهد کاهش 5 مگاواتی مصرف برق استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در طرح فوق در روز گذشته برق 154 اداره ( 53 اداره باحضور اکیپ های عملیاتی و 101 اداره از راه دور ) قطع گردید، گفت: هدف از اجرای این طرح ، علاوه بر استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتور های ادارات ، سنجش میزان آماده بکاری مولد ها و نحوه پاسخگویی در شرایط بحران است. 

براساس این گزارش دکتر حیدری معاون عمرانی استاندار نیز با حضور در مرکز دیسپاچینگ شرکت با توجه به نمایش لحظه ای مصرف برق از نزدیک در جریان اجرای موفقیت آمیز طرح سنجش تاب آوری ادارات در قطعی برق  قرار گرفت و میزان همکاری وعدم همکاری ادارات نیز با حضور وی بررسی وتحلیل شد.

گفتنی است بیشرین مصرف برق استان در یکم مرداد ماه به میزان 445 مگاوات ثبت شده است. 

مصیبی دهکردی/شهرکرد 

 

کدخبر: 807855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟