۵۲ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور که به اردبیل سفر کرده است در آیین افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها میزان تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل کاهش خواهد یافت.

وی افزود: این پروژه‌های بزرگراهی با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان اردبیل اجرا شده و امید است با تامین اعتبار لازم پروژه‌های جاده‌ای دیگر استان هم به سرانجام برسد.

مرتضوی گفت: بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل شاخص بزرگراهی این استان از متوسط کشوری پایین است، ولی با افتتاح ۸۰ کیلومتر بزرگراه دیگر میزان شاخص بزرگراهی استان اردبیل از متوسط کشوری بالاتر خواهد رفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اهداف سفرش به استان اردبیل افزود: این سفر با هدف بازدید میدانی پروژه‌های نیمه تمام استان، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و همچنین افتتاح چندین طرح عمرانی صورت گرفته و تلاش دولت براین است نهضت خدمت رسانی بصورت مداوم در کشور ادامه یابد

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل هم در این آیین گفت: بخش‌هایی از جاده‌های ارتباطی اردبیل – مشگین شهر، رضی – امیرکندی و اردبیل – سرچم جزو ۵۲ کیلومتر بزرگراه مورد افتتاح و بهره‌برداری امروز این استان است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در این مسیر‌ها خواهیم بود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، هر سال ۶۰ کیلومتر و تا پنج سال آینده در مجموع ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه با هدف ایمن سازی راه‌های اصلی در استان اردبیل احداث می‌شود.

 

کدخبر: 807346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟