در لرستان رخ داد/کشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های رفاه
به گزارش رکنا از لرستان، علی اصغر صفری راد در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قانونی دستگاه‌های نظارتی با واحدهای متخلف، اظهارکرد: با توجه به رصد بازار و دغدغه مردم در حوزه گرانفروشی و اعتراضات خود در سامانه‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره کل صمت طرح بازرسی انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی واحدهای متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی که عمده آنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ بودند پلمب شدند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل جدید، جرایم سنگینی توسط سازمان تعزیرات علیه واحدهای متخلف اعمال خواهد شد.

صفری راد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کشف گوشت و برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه رفاه، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت مقداری گوشت و یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های رفاه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: تخلفات فروشگاه رفاه با توجه به تهدیدی که علیه بهداشت عمومی به وجود آورده بود، توسط سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی محرز شد، پرونده این واحد متخلف به دادستان ارجاع شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شهروندان به این نکته توجه کنند که اعتراض و ثبت شکایت آنها از طریق سامانه‌های نظارتی بررسی و به تخلفات رسیدگی می‌شود.

صفری راد تاکید کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است ، اجازه هیچ گونه تخلف در بحث سلامت مردم توسط هیچ واحد صنفی را در سطح استان نخواهیم داد.

وی  اضافه کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا را از طریق شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره کل صمت اطلاع رسانی کنند.

 

کدخبر: 807321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟