تمامی مدارس کانکسی و سنگی در اردبیل جمع آوری می شوند

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ محمدی ادیب در آئین کلنگ زنی ۷ مدرسه به صورت نمادین در روستای لکندشت گیوی اظهار کرد: عملیات احداث هفت مدرسه در این روستا آغاز می شود و تلاش ما بر این است تا پایان امسال همه این واحدهای آموزشی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مدارس غیرقابل استفاده بوده و سیاست دولت سیزدهم نیز رفع محرومیت از نقاط روستایی و دورافتاده است و سعی می کنیم تا بهترین فضای آموزشی را برای دانش آموزان مهیا کنیم تا تحصیلی شایسته و در خور نظام اسلامی داشته باشند.

محمدی ادیب بیان کرد: این ۷ واحد آموزشی در قالب ۱۲ کلاس و با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد شد که انتظار می رود پیمانکاران با تلاش شبانه روزی فضای تحصیل شایسته ای را برای نسل های آینده مهیا کنند.

وی افزود: کلنگ زنی ما به معنای شروع عملیات اجرایی پروژه هاست و در این زمینه با پرهیز از کارهای نمادین و نمایشی سعی می کنیم تا شروع احداث پروژه ها را شاهد باشیم که قطعا پیمانکاران نوسازی مدارس نیز می دانند که هخر چه سریعتر باید این واحدهای آموزشی را احداث و تحویل دهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه ما مهیا کردن فضای سالم، بانشاط و همراه با ایمنی برای تحصیل شایسته دانش آموزان است تا شاهد درخشش استعداد آنها و فتح قله های علمی بالاتر در سطوح بسیار ارزشمند باشیم.

 

کدخبر: 807110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟