اصلاح نرخ و تعرفه عوارض از واحدهای تولیدی کشاورزی استان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، مهدی رجحانی روز شنبه در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین، افزود: اخذ عوارض از واحدهای تولیدی بسته به مکان استقرار آنها در داخل یا خارج از حریم شهرها از سوی شهرداری ها یا سازمان همیاری شهرداری ها مطابق با قانون انجام می شود.

وی اظهار داشت: فلسفه دریافت عوارض از واحدهای تولیدی مشخص است و هزینه ها مطابق با قانون برای ارایه خدمات به همین واحدها دریافت می شود.

وی گفت: اگر نهاد یا مجموعه‌ای در ارایه خدمات خود کوتاهی کرد نباید دریافت عوارض را زیر سوال برد و خواستار حذف آن شد بلکه باید این موارد پیگیری و دستگاه خدمات دهنده مورد بازخواست قرار بگیرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: بر اساس ظرفیت هایی که در قانون پیش بینی شده و همچنین تجارت سایر استان ها، درخواستی در خصوص اصلاح تعرفه عوارض دامداری ها و واحدهای کشاورزی قزوین به معاونت عمرانی استانداری ارسال شده که در این خصوص در حال بررسی مستندات هستیم.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های قانونی و تجارت سایر استان ها می توان نرخ عوارض تعیین شده را در جهت حمایت از بخش تولید و رونق سرمایه گذاری اصلاح کرد.

 

کدخبر: 806638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟