ورزشکاران لرستانی زیادی را به مسابقات برون‌مرزی اعزام کردیم/ برگزاری اردوی ۳ ماهه برای مربیان لرستانی با حضور مدرسین خارجی+فیلم و جزئیات
حجم ویدیو: 102.49M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

سیاوش سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، به سابقه ۷۰ ساله رشته ورزشی دو و میدانی و استعداد‌های درخشان در لرستان اشاره کرد و افزود: به همین سبب ما برنامه‌های بین‌المللی و داخلی زیادی برای این استان در حوزه استعدادیابی در نظر داریم.

 

وی آموزش و پرورش را چشمه جوشان استعدادهای ورزشی دانست و تاکید کرد: انتظار ما از آموزش و پرورش، تعامل دوسویه با فدراسیون دو و میدانی جهت برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها است، چرا که لرستان مغز دو و میدانی ایران است و با قهرمانان بلامنازع و نامداری که دارد می‌توانند این استعدا‌دها را شناسایی کنند.

 

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون دو و میدانی کشور با اشاره به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی استان، اظهار داشت: ما در می‌توانیم در رشته‌های دو استقامت و پرتاب‌ها استعداد‌های خوبی را کشف کنیم.

 

سپهوند به حضور تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در لیگ‌برتر دو و میدانی کشور اشاره کرد و افزود: برای دومین بار یک تیم از جوانان لرستانی در لیگ برتر حضور می‌یابد و در حال رایزنی با بیمه روستاییان هستیم که یک تیم از دل روستائیان استان که سرشار از استعداد‌ هستند در لیگ برتر شرکت دهیم.

 

وی اقدامات کمیته استعدادیابی فدراسیون دو و میدانی کشور در لرستان را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: اردوهای بسیار زیادی برای مربیان استان (بانوان، آقایان) در سطح ملی و بین‌اللملی برگزار کردیم و در قالب تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد ورزشکاران بسیاری را به مسابقات برون‌مرزی اعزام کردیم، در بحث تجهیزات و امکانات ورزشی هم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و همچنین درآمدزایی مناسبی هم به همراه داشته است.

 

 

مسئول استعدادیابی فدراسیون دو و میدانی کشور، افزود: قول می‌دهم به مدت ۳ ماه، ۲ مدرس خارجی جهت بالا بردن علم و دانش مربیان لرستانی (آقایان، بانوان) به استان اعزام شوند.

 

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 805935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟