نوقلم گیلانی، برگزیده بخش‌داستان‌نویسی شد

به گزارش رکنا از رشت، «شیوا کاظمی» عضو مرکز فرهنگی هنری ماسال کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، عنوان برگزیده بخش‌داستان‌نویسی دومین مهرواره کشوری طنز«یک وعده ‌لبخند» را ازآنِ خود‌کرد.

آیین پایانی این مهرواره که به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در بخش‌های «شعر»، «داستان کوتاه» و «عکاسی» برنامه‌ریزی و فراخوان‌شد، هم‌زمان با عید سعید غدیر‌خم در فرهنگ‌سرای بانوان شهرداری  شهر اردبیل صورت‌گرفت و 77 برگزیده این رویداد تجلیل‌شدند.

براساس این گزارش، داوری  بخش«داستان» این مهرواره کشوری را شراره هاشم‌دباغیان، نگین صدری‌زاده و سمیرا قیومی برعهده‌داشتند و  از میان ۳۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه، در گروه سنی نونگاه (۱۲+)۱۰ اثر، در گروه سنی نوجوان (۱۵+) ۲۴ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) ۶ اثر را به عنوان برگزیده اعلام کردند.

«شیوا کاظمی» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون ماسال استان گیلان نیز از شرکت‌کنندگان بود و در جمع برگزیدگان گروه سنی نونگاه (۱۲+)  بخش داستان‌نویسی این مهرواره کشوری جای‌گرفت.

گفتنی است، شیوا کاظمی از اعضای فعال و کتاب‌خوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماسال محسوب‌می‌شود و طی 5 سال گذشته با شرکت در کارگاه‌های مختلف این کانون  و هدایت‌های «پروانه عاشری» مربی ادبی این مجموعه فرهنگی، روند رو به رشدی را تجربه‌کرده است.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 805534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟