تاکید استاندار کردستان بر ارتقاء خدمات به جامعه هدف بهزیستی

به گزارش رکنا از کردستان؛  اسماعیل زارعی‌کوشا در دیدار مدیر و معاونین اداره کل بهزیستی که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد، اظهار داشت: وجود خیرین و مشاکرت آنها رد فعالیت‌های انسان دوستانه نشان دهنده پویایی نهادهای حمایتی است.

وی با بیان اینکه مردم استان با وجود بضاعت مالی نامناسب، همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده اند، افزود: باید از این ظرفیت ارزشمند برای ارتقای خدمات بهزیستی به جامعه هدف، استفاده شود.

استاندار کردستان بر لزوم شفاف سازی خدمات ارائه شده به مددجویان بهزیستی تاکید کرد: هر چه اطلاع رسانی درباره نیازها و کمکهای انجام گرفته بیشتر باشد، تمایل خیرین برای حمایت بیشتر خواهد بود.

زارعی کوشا، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه بهزیستی برای پیگیری وظایف سازمان و تحقق مطالبات جامعه هدف بویژه مناسب‌سازی معابر را ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه هفته بهزیستی فرصت مناسبی برای مرور فعالیت‌های انجام شده و بررسی نقاط ضعف و قوت این سازمان است، افزود: بهزیستی متولی تمام امور مربوط به جامعه هدف تحت پوشش نیست بلکه باید نقش محوری خود را ایفا کند که هماهنگی بین دستگاههای اجرایی است.

زارعی‌کوشا با اشاره به تخصیص اعتبار مناسب برای اشغالزایی مددجویان بهزیستی، بر لزوم تلاش برای جذب حداکثری این اعتبار تاکید کرد.

وی از اختصاص اعتبارات مناسبی از محل سفر رییس جمهور به استان برای حوزه بهزیستی خبر داد .

استاندار کردستان یادآور شد: گاهی برخی اخبار و حوادث، تمام تلاش یک مجموعه را تحت تاثیر قرار می دهد که باید در گام اول از بروز حوادث پیشگیری کرد و در گام دوم و در صورت وقوع برخورد هوشمندانه‌ای با موضوع داشت تا زمینه های سواستفاده، به حداقل برسد.

 

 

کویستان عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 804491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟