جمع آوری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی عید قربان

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، فرزاد فرهادی افزود: این کمک‌ها در قالب دام سبک و سنگین و نقدی به این نهاد کمک شده است و در مجموع هزار رأس دام گوسفند اهدایی خیران به صورت بهداشتی توسط دامپزشکان ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

وی در ادامه از توزیع ۶ هزار بسته گوشت گرم بین نیازمندان استان به میزان ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم که از سوی خیران قزوینی اهدا شده بود، خبر داد.

فرهادی تصریح کرد: سال گذشته کمک‌های مردم در قالب طرح نذر قربانی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که امسال این میزان از رشد چشمگیری برخوردار بود.

این مسوول درباره نحوه توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در عید قربان گفت: گوشت قربانی جمع‌آوری‌شده پس از بررسی و تأیید سلامت توسط ناظر سازمان دامپزشکی، بسته‌بندی و در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

فرهادی با بیان اینکه جمع آوری نذورات مردم نیکوکار توسط مراکز نیکوکاری ادامه دارد، افزود: در روز عید قربان بیش از ۲۰۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات عید قربان در نقاط مختلف استان دایر شد.

وی یادآور شد: کمیته امداد با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات مردمی را در اسرع وقت بین نیازمندان واقعی توزیع کرده است.

 

کدخبر: 804422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟