هیچ مدرسه‌ای حق دریافت پول از والدین هنگام ثبت نام دانش آموز را ندارد

به گزارش خبرنگار رکنا از هشترود، بهمن اقدمی با اعلام این خبر گفت: اولیای عزیز توجه داشته باشند که در زمان ثبت نام مبلغی که دریافت می شود بابت بیمه وکتاب است وغیر از آن هر وجهی  که دریافت شود غیر قانونی است.

این مسئول فرهنگی در ادامه به اهمیت عید غدیر پرداخت وضمن تبریک این روز مبارک  عنوان کرد : واقعه غدیرخم و اعلان جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) به دستور خداوند ‌متعال، از جمله مهمترین حوادث تاریخ اسلام است. واقعه غدیر از ابعاد مختلف و از جهات متفاوت، دارای درخشندگی و اهمیت خاصی در تاریخ اسلام است. این واقعه ، نماد یک فرهنگ است که پیامبر اسلام ( ص) برای آینده امت اسلام امامت و ولایت را مشخص کردند.

اقدمی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت وعید غدیر خم ،  شاهد کلنگ زنی ۲ باب مدرسه و نیز افتتاح ۱ باب مدرسه خیر  ساز در روستای گلوجه محمد خان خواهیم بود‌.

مدیریت  آموزش وپرورش هشترود در مورد سنجش دانش آموزان بد الورود نیز گفت: این سنجش که از اول تیرماه در مدرسه شهید کریمی آغاز شده است قرار است که ۱۱۰۰دانش آمو ز  ونو آموز را سنجش نماید  که از این تعداد ۸۵۰ نفر بعد از سنجش از سال تحصیلی آینده وارد کلاس اول ابتدایی خواهند شد و ۴۰۰نفر نیز به پیش دبستانی قدم خواهند گذاشت .

اقدمی تاکید کرد: جا دارد از تمام عوامل مدرسه شهید کریمی خصوصا مدیر این مدرسه  که در سنجش بهتر دانش آموزان از نظر شناسایی اختلالات روانی و جسمی وحرکتی و کلیه معاینات پزشکی تلاش می کنند تشکر وقدردانی نمایم .

وی از همه مدیران مدارس خواست در زمینه نوبت دهی دانش آموزان با پایگاه سنجش همکاری نمایند تا در روند سنجش هیچ مشکلی پیش نیاید.

مدیر آموزش و پرورش هشترود در آخر به فعالیت ۱۳ پایگاه تابستانی در مدارس هشترود نیز پرداخت  وگفت:این پایگاه ها به محوریت کانون قدس آموزش و پرورش در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری، ورزشی وغیره به آموزش دانش آموزان ، همچنین به پر کردن اوقات فراغت آنها اقدام می کند که همه  دانش آموزان علاقمند می توانند به این پایگاه ها مراجعه کرده و از برنامه مختلف این پایگاه  های تابستانی به نحو احسن استفاده نمایند‌.

کدخبر: 804320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟