آیت‌الله سعیدی: خلف وعده‌ای از این دولت ندیده‌ایم

به گزارش رکنا از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم امروز در دیدار سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور با وی که در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، عقب‌افتادگی‌های ادواری قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم از بسیاری از امکاناتی که در شهرهای دیگر وجود دارد، محروم است و انتظار می‌رود در دولت کنونی بخش مهمی از این کمبودها و محرومیت‌ها برطرف شود.

وی افزود: مونوریل به عنوان یک طرح ناپخته بر چهره قم باقی مانده و سوالات زیادی در بین مردم و زائران به وجود آورده و لازم است در خصوص تعیین تکلیف این طرح و فرودگاه تصمیمات لازم صورت بگیرد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیتِ دادن وعده‌های قابل تحقق توسط دولتمردان عنوان کرد: آنچه که تاکنون از دولت سیزدهم مشاهده شده است، رفع نابسامانی‌ها و انجام کار است و خلف وعده‌ای از این دولت ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم صدق وعده و کلام دولتمردان را پیشبرد طرح های عمرانی و توسعه ای می‌بینند، مردم محرم‌ترین افراد به دولت هستند و دولت باید به صورت شفاف با مردم حرف بزند و پیگیری‌ها نیز تا رسیدن به نتیجه نهایی تداوم یابد.  

وی همچنین اظهار داشت: دنیای معاصر نیاز به رهبری عزیز و مدبری مانند مقام معظم رهبری دارد و باید شاکر و قدردان این نعمت باشیم.

نظری/ قم 

 

کدخبر: 803087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟