اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره «نسیم مهر» در قم

به گزارش رکنا از قم، دهمین دوره جشنواره خط تحریری دانش‌آموزی با عنوان «نسیم مهر» در راستای برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار می‌شود.

 

این جشنواره ویژه دانش آموزان دختر و پسر کلاس های اول تا ششم ابتدایی و دوره های متوسطه اول و دوم دبیرستان فراخوان دریافت آثار را اعلام کرده است.

 

دانش‌آموزان برای شرکت در این جشنواره باید متنی بین سه سطر تا حداکثر یک صفحه درباره یکی از شهدای قم، شامل وصیت‌نامه، خاطره و یا ویژگی‌های شهید را بر روی برگه‌ای مناسب و یا در برگه‌ مخصوص جشنواره که از مدرسه خود یا سایت انجمن خوشنویسان قم دریافت می‌کنند، بنویسند و همراه با نام و نام خانوادگی، نام مدرسه و شماره تلفن تماس خود برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

پس از ارزیابی اولیه آثار، از برگزیدگان دعوت می‌شود تا در مرحله دوم مسابقات که به صورت حضوری خواهد بود شرکت کنند.

 

گفتنی است اثری در جشنواره «نسیم مهر» پذیرفته می‌شود که با خط تحریری به روش نستعلیق و به وسیله مداد، خودکار، روان نویس یا خودنویس نوشته شده باشد.

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ درنظر گرفته شده و علاقه‌مندان باید اثر خود را به معاونت پژوهشی ناحیه محل تحصیل خود تحویل داده و یا تصویر برگه خود را در پیام‌رسان ایتا به شماره تلفن 09102045091 ارسال کنند.

 

همچنین در مراسم اختتامیه به نفرات برگزیده، هدایای نفیسی همچون تندیس جشنواره، جوایز نقدی، لوح تقدیر و امتیاز ثبت‌نام رایگان در انجمن اهدا خواهد شد.

 

دانش‌آموزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برگه مخصوص آزمون و موضوعات جشنواره به تارنمای akqom.ir/news بخش جشنواره نسیم مهر، مراجعه کنند.

نظری / قم

 

کدخبر: 802997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟