با استفاده از ظرفیت گردشگری در جام جهانی می توانیم پاسخی ارزنده به مساله ایران هراسی درسطح جهان ارائه دهیم

به گزارش حبرنگار رکنا ازقزوین، مهندس واحدی معاون امور استان‌های وزیر میراث فرهنگی در سفر به قزوین، از نزدیک وضعیت زیرساخت‌های استان قزوین  را برای سفر تیم‌های حاضر در جام جهانی به این استان بررسی کرد.

درنشستی که به همین منظور باحضوردکتراعلایی استانداروجمعی از مدیران ارشد اجرایی   قزوین برگزارشد بخشنده گفت:  این روند را باید برای جام جهانی در نظر داشته باشیم تا  بتوانیم کمبود زیرساختهای لازم ئ توسعه گردشگری را رفع کنیم.

با استفاده از ظرفیت گردشگری در جام جهانی می توانیم پاسخی ارزنده به مساله ایران هراسی درسطح جهان ارائه دهیم.درهمین راستا ،گروه هایی از صربستان به احتمال زیاد و طبق هماهنگی های انجام شده در قزوین حضور خواهند داشت. آفرود قزوین در جهان به خوبی معروف است و می توان از این ظرفیت برای جذب گردشگران حاضر در  جام جهانی قطر استفاده کرد.

وی افزود:از همه دستگاه های اجرایی  می خواهیم که دیدگاه مثبت نسبت به بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی داشته باشند. وقتی جام ملت های اروپا قرار بود درشهر  کیف برگزار شود و زیرساخت های هتلینگ آماده نبود؛ شهردارآنجا  تصمیم گرفت معافیت هایی برای سرمایه گذاران در نظر بگیرد و درزمان انجام مسابقات ،بازگشت هزینه ها از طریق حضور گردشگران تضمین شود. این روند را باید برای جام جهانی قطر در نظر داشته باشیم  تا بتوانیم مشکلات زیرساختی را حل کنیم. باید ببینیم وزارتخانه ها تا چه میزان در حمایت ها ی کاربردی به ویژه در  بخش ارزی بافعالان بخش خصوصی همراه می شوند.

دراین نشست مدیران حاضر درخصوص انتخاب  قزوین به عنوان مقصد احتمالی تیم‌های حاضر در جام جهانی2022 قطربحث وتبادل نظر کردند.

 

 

کدخبر: 801496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟