دستگاه قضایی استان برای حل مشکلات حوزه صنعت به سراغ شرکت های تولیدی می رود

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حسین رجبی در حاشیه بازدید از 4 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و البرز گفت: قوه قضاییه طی سال های اخیر در بحث تسهیل و رفع موانع تولید ورود جدی داشته و حمایت های قانونی دستگاه قضایی گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید بوده و امروزه صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند و برای حل مشکلات خود نباید پشت درهای بسته برخی مدیران بمانند و به همین خاطر دستگاه قضایی استان برای حل مشکلات حوزه صنعت به سراغ شرکت های تولیدی می رود.

وی افزود: عمده مشکلات این حوزه بحث وصول مطالبات، بازپرداخت تسهیلات بانکی معوق، محاسبه مالیات، تامین خدمات برق، آب و گاز، تامین ارز مورد نیاز و... است و تمامی این موارد باید به صورت جزئی مورد بررسی قرار گیرد و برای حل آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک و در راستای ارتباط موثر با تولیدکنندگان، سامانه ارتباط تصویری صنعتگران با دادستان مرکز استان برقرار خواهد شد و فعالان این حوزه می توانند به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

دادستان مرکز استان در ادامه تاکید کرد: تاکنون حدود 120 بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری از 500 واحد صنعتی بازدید و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

رجبی یادآور شد: امیدواریم همانند سال گذشته با حل مشکلات شرکت های تولیدی زمینه اشتغال 10 هزار نفر را تا پایان امسال فراهم سازیم و ان‌شاءالله با بسیج تمامی امکانات و با استفاده از ظرفیت های قانونی این هدف مهم محقق شود.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با جدیت تمام در دستور کار قرار دارد و استمرار خواهد داشت، تا بتوانیم در راستای تسهیل و رفع موانع تولید گام های موثری برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله برای برون رفت از مشکلات این حوزه تمامی دستگاه ها و نهادهای استان پای کار هستند و قطعاً دستگاه قضایی استان در عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه و در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی مشکلات حوزه صنعت را مورد به مورد بررسی کرده و با همراهی سایر دستگاه ها چاره‌اندیشی خواهد کرد و این اطمینان را به تولیدکنندگان می دهیم که تا حد توان در کنار آنها خواهیم بود، تا امینت اقتصادی تامین شود.

 

کدخبر: 801474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟