پایگاه های مقاومت بسیج، سرپنجه سپاه هستند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش بصیرتی با محوریت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد بیان کرد: فرماندهان پایگاه ها همچون کوه ها، مایه آرامش زمین هستند تا آن را از لرزش های احتمالی در امان نگاه دارند. شما ان کوه های راسخ نظام جمهوری اسلامی ایران هستید تا کشور جمهوری اسلامی ایران و انقلابمان از این ارزش های احتمالی در امان بماند

وی افزود: شیرینی، زیبایی و عظمت نظام اسلامی از حنجره زیبای پایگاه و بسیج حس می شود. شما فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مایه آرامش مردم و اطمینان رهبری عزیز هستید که همه‌ زیبایی انقلاب را به کف میدان آوردید. با عمل مجاهدانه خود به ملت این اطمینان را می دهید که بی منت، عاشقانه و مجاهدانه پای ارزش ها و آرمان های شما ملت ایران ایستاده ایم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با باور به اینکه پایگاه بسیج و حوزه های مقاومت ما نماد همه خوبی های ملت است، به سراغ دشمنانمان می رویم. امروز  آمریکای جنایتکار را با پرونده حقوق بشر، چهره ریاکار و خوی دد منشی او را به عالم نشان دادید. شما این خدمت را به بشیریت عرضه داشتید. امریکایی ها خود را با وارونه معرفی کردن به دنیا مایه نجات بشریت می دانند. محله و انقلاب اسلامی کوچک در هیات ها، محلات و کوچه ها و منازل، شما هستید. مردم، شما را باید ببینند. انقلاب را به مردم نشان بدهید.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا از ابتدای شکل گیری خود و بدون داشتن پیشینه تاریخی، با ادعای دروغین منجی بودن تمامی ملت ها را تحت فشار قرار داده است. این ملت با مبانی دینی خودش، واقعیت آمریکایی که در مجامع مختلف دنیا خوش نما جلوه گری می کرد را در مقابل دیدگان مردم قرار داد. قدر و منزلت ملت ایران و شما فرماندهانی که امروز در 43 سالگی انقلاب از این عزت حفاظت و صیانت می کنید، به دستان پر برکت خود شما به سمع و نظر جهانیان رسیده است.

سردار آتانی ضمن بیان سلسله جنایات امریکایی ها یادآور شد: روزگاری بود که برای ما قانون تصویب می کردند. در پایین ترین جایگاه بودیم. اما امروز ورق برگشت و خوی حیوانی امریکا را به دنیا نشان دادیم. البته برای تحقق این مهم خون دادیم. هزینه و زمان صرف کردیم تا این روایت حقیقی را به رخ عالم بکشیم.

وی گفت: هر جنایتی که در دنیا اتفاق افتاده است به طور مستقیم و یا در پشت پرده با آمریکا مرتبط بوده است. دولت آمریکا طی عمر 200 ساله خود سابقه کودتا در ۶۰ کشور دنیا را به نام خود ثبت کرده است. 8 میلیون انسان بی گناه قربانی این کودتاها بوده اند. حتی در برخی کشورها روزانه ۳۰هزار نفر از مردم را کشتند و حق طبیعیشان را سلب کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: یکجا باید این معادله برهم بریزد و عربده کشی پایان یابد. به مردم دنیا می گوییم که می شود جلوی این گستاخی ایستاد و هیمنه او را شکست. قبل از انقلاب، مردم و مسئولین  پای کار می آمدند تا اندکی از مصالح مردم را تامین کنند که با آنها برخورد شد و حذف شدند. حکومت پهلوی به آمریکا اعتماد کرد و نابود شد. آمریکایی ها همه کاره ما بودند. آنها فقط مستشار نبودند. 250 هزار امریکایی برهمه تصمیمات و امور اجرایی کشور ما مسلط بودند.

سردار رفیعی آتانی  اظهار کرد: امریکایی ها همه منابع و ثروت ملی ما را می بردند. بخش ناچیزی را هم برای عیاشی دربار پهلوی گذاشتند؛ با این وجود مردم ما در گوشه دیگری از کشور گرسنه سر بر بالین می گذاشتند و از رفاه حداقلی برخوردار نبودند. امام به میدان آمد و پدران و مادران شما را به میدان مبارزه آورد.

وی اضافه کرد: آن روزها آمریکایی ها از سه جمله امام می ترسیدند و از طریق ساواک این پیام را به امام منتقل کردند: در سخنرانی های خود مدام نگویید اسلام در خطر است، علیه اسرائیل صحبت نکنید و همچنین علیه محمدرضا شاه پهلوی صحبت نکنید. نقطه تضاد ما با استکبار و نظام شاهنشاهی در همین جا بود. ما برای احیا، مجد و عظمت اسلام و خروج آن از کنج کتابخانه ها و سطحی نگری و ورود به بطن و عمق جامعه با آمریکا جنگیدیم.

سردار آتانی تاکید کرد: امام راحل تمام منازعه ما و امریکا را بر سر همین جمله می دانست که؛ این نزاع بین دولت و ملت آمریکا و ایران نیست، بلکه منازعه بین اسلام و غیر اسلام و حق و باطل است. تا مادامی که منازعه حق و باطل هست ما هم در میدان هستیم. ما اهل مبارزه ایم. این پایان پذیر نیست. کسی شما را نسبت به زمان پایان این نزاع تحقیر و مواخذه نکند. روزی که ظلم محو شد؛ روز استراحت ماست. این قائده مسلمانی حسین بن علی (ع) و امت او است.

 

 

 

کدخبر: 800216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟