جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات اراضی اوقافی استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، در این جلسه مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گزارشی از وضعیت زمین‌های اوقافی در استان ارائه و در خصوص مسائل و مشکلات این زمین‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
زززز
 
بازدید رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از غرفه محصولات روستایی و صنایع دستی روستاهای استان قزوین در نمایشگاه نمانام

جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری از غرفه محصولات روستایی و صنایع دستی روستاهای استان قزوین در نمایشگاه نمانام که در مصلای تهران برگزار می شود، بازدید کرد.

گفتنی است؛ جشنواره نمانام با هدف معرفی نما نام  یا برندهای برتر روستاهای کشور در زمینه فرهنگی اقتصادی و گردشگری امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد و تا روز ۱۴ تیر ادامه خواهد داشت.

استان قزوین در این جشنواره حضور فعال دارد و به معرفی صنایع دستی و محصولات روستایی می پردازد.

لازم به ذکر است؛ در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه نمانام، چهل نفر از دهیاران و بخشداران استان قزوین به نمایندگی از هر بخش به همراه غریب مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین از این نمایشگاه بازدید کردند.

ببب

به ریاست معاون اقتصادی استاندار

جلسه تنظیم بازار مسکن استان قزوین برگزار شد

جلسه تنظیم بازار مسکن استان قزوین به ریاست پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

این جلسه با محوریت بررسی مصوبه سران قوا در خصوص ساماندهی اجاره مسکن و راهکارهای اجرای آن برگزار شده است.

للل

به ریاست مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری

جلسه رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاری مجتمع های رفاهی استان برگزار شد

جلسه رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاری  استان قزوین به ریاست بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد،  موانع و مشکلات  مجتمع های رفاهی و جایگاه ها  در استان بررسی و برای رفع مشکلات تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

کدخبر: 800191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟