تعطیلی ۱۰ واحد صنفی با حکم تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین،  در راستای افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۱۰ واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و استنکاف از حکم تعطیل گردید.

علیرضا حسن پور گفت: در پی تداوم افزایش اقدامات نظارتی، مقابله و برخورد با متخلفان در قالب سرکشی و بازرسی تیم های مشترک کارشناسی و به منظور کنترل و پایش مستمر بازار، یازدهم تیرماه جاری، هفت واحد صنفی علاوه بر جزای نقدی پلمپ و سه واحد صنفی نیز به دلیل استنکاف از اجرای حکم تعطیل شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات با اصناف تولیدی و واحدهای خدماتی متخلف، فرصت طلب و سودجو که با معیشت شهروندان ارتباط مستقیم دارند و کسانی که از عرضه کالا خودداری می کنند و با افزایش خودسرانه قیمت‌ها به تشویش بازار دامن زده، حقوق شهروندان را تضییع و موجبات نارضایتی مردم می شوند با قاطعیت و به شدت برخورد کرده و با نصب بنر محکومیت به سر درب واحد صنفی، آنها را به مردم معرفی خواهد کرد.

گفتنی است: اجرای طرح افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مصوب شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

کدخبر: 800180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟