کشف احتکار روغن نباتی و شکر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل ؛ هوشنگ حسینی اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری از پدیده شوم احتکار و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه محتکران و در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو و احتکار روغن نباتی و شکر در یک انبار در شهر اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی با شناسایی و بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تایید کردند و با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

او اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این انبار ۴۲ تن انواع روغن نباتی جامد و ۸۵۰ کیلوگرم شکر را که به صورت غیر قانونی و با هدف عرضه خارج از شبکه توزیع دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: کارشناسان ارزش روغن نباتی و شکر کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

سردار حسینی با بیان اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، اضافه کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی ادامه داد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

کدخبر: 800082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟