نیاز واحدهای تولیدی به نیروهای انسانی ماهر و توانمند

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، سید محمود عرب افزود: این میزان آموزش مهارتی به سه هزار و ۲۱۵ نفر ارایه شده که از این تعداد هزار و ۶۸ نفر زن و ۲ هزار و ۱۴۷ نفر مرد بوده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار داشت: آموزش های مهارتی یاد شده به اقشار مختلف ارایه شده و در قالب دوره های فنی و حرفه ای ویژه آسیب دیدگان اجتماعی، زنان سرپرست خانوار، روستاییان، زنان خانه دار، شاغلان بنگاه های اقتصادی و متقاضیان مهارت آموزی، دانش آموختگان، دانش آموزان و دانشجویان، معتادان بهبود یافته، مشمولان بیمه بیکاری و سربازان و زندانیان برگزار شده است.

این مسوول گفت: بیشترین آموزش های مهارتی ارایه شده در استان قزوین طی مدت یاد شده مربوط به گروه متقاضیان مهارت آموزی با ۱۱۴ هزار و ۵۵۷ نفر ساعت آموزش بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار داشت: آموزش های مهارتی یاد شده منطبق بر نیازهای بازار کار و واحدهای تولیدی استان به متقاضیان ارایه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ۴۳۹ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در رشته‌های مختلف طی سه ماهه نخست امسال به کارآموزان و متقاضیان در استان ارایه شد.

 

کدخبر: 799262 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟