طرح جامع شهر همدان در دستور کار راه و شهرسازی قرار گیرد

به گزارش رکنا در استان همدان،  علیرضا قاسمی فرزاد ضمن تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال شود اظهار کرد:  الحاق یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان، گامی بزرگ بود که ارتقای رتبه استان به رتبه پنجم کشور را به همراه داشت.

وی ادامه داد: الحاق ۶۸۰ هکتار در راستای انجام نهضت ملی مسکن در همدان، یکی از اقدامات بزرگ در زمینه شهرسازی بود که با نگاه مثبت  وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به شرایط مسکن، از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود مساعدت‌های ویژه‌ای نسبت به استان همدان داشته باشند تأکید کرد: طرح جامع شهر همدان باید به شکل ویژه در دستورکار‌ مدیریت جدید راه و شهرسازی همدان قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه طرح‌های بالادستی شهری باید از لحاظ حقوقی و فنی کارشناسی شده باشد و باعث انتفاع قانونی، مشروع و عادلانه برای شهروندان شود افزود: طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر دنبال خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: پیش از روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم، استان همدان به علت کمبود زمین با مشکلات اساسی در زمینه تامین مسکن روبه‌رو بود و در جایگاه ۳۱ کشوری قرار داشت.

وی در پایان افزود: در دولت مردمی، مسئولان خود را سربازان نظام می‌دانند و آماده‌اند از آبروی خود برای خدمت به نظام و مردم بگذرند.

 

کدخبر: 798992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟