تاکید معاون عمرانی استاندار یزد بر استفاده از توان پیمانکاران بومی برای اجرای پروژه های عمرانی

به گزارش رکنا از یزد، محمد جواد ابوالحسینی در این دیدار با اشاره به پروژه های در دست  اقدام شرکت جهاد نصر در استان بر همکاری دستگاه ها برای تسریع در روند اجرا و تحویل پروژه ها تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی طرح های عمرانی باید نهایت همکاری را با پیمانکاران داشته باشند تا پروژه ها به خوبی روند پیشرفت را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های عمرانی استان از سوی پیمانکاران غیر بومی با روند کندی در حال اجرا است، از دستگاه های متولی خواست در صورت مشاهده این موارد ضمن برخورد با پیمانکاران، از ظرفیت پیمانکاران بومی توانمند بهره بگیرند.

 

مدیرعامل شرکت جهاد نصر یزد هم در این جلسه با اشاره به پروژه های انجام شده و در دست انجام این شرکت گفت: پیمان شرکت جهاد نصر در پروژه کمربندی زارچ- اشکذر شهریورماه سال گذشته به پایان رسیده و این فاز زیر بار ترافیک رفته است و لازم است که از سوی دستگاه مربوطه تحویل گرفته شود.

 

محمدرضا شفیعی افزود: یکی دیگر از پروژه های انجام شده این شرکت جاده اردکان – چوپانان است که این جاده نیز باید به بهره بردار تحویل شود و آمادگی لازم جهت ادامه کار در  زمینه پروژه های فوق وجود دارد.

 

وی اعلام کرد: شرکت جهاد نصر آمادگی دارد با تکیه بر توان اجرایی ، ماشین آلات ، کارخانه آسفالت و معدن سنگ در محل اجرای پروژه های فوق اقدام کند و انتظار است با توجه به این ظرفیت ها، همکاری لازم صادر شود.

در این جلسه پیرامون توان اجرایی و ماشین آلاتی شرکت جهاد نصر گزارش هایی ارائه شد و مقرر شد پیگیری های لازم برای تحویل کنارگذر زارچ – اشکذر و اردکان – چوپانان با اداره کل راه و شهرسازی استان یزد صورت گیرد.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 798914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟