افزایش همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دادگستری اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان صبح امروز در نشست با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: قانون ملاک تمامی مسئولان است و باید شناخت کافی نسبت به اجرای قوانین و مسئولیت‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: با توجه به بالا بودن حجم کاری در دانشگاه و دادگستری استان اقدامات اساسی برای رفع مشکلات و موانع صورت گرفته است که قضات و دادگستری در این راستا نقش فعالی داشتند و تسهیل در اجرای این موارد با هماهنگی دانشگاه و دادگستری در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو بیان کرد: میزان تخلفات در حوزه پزشکی کم است و با همکاری تنگاتنگ دانشگاه و دادگستری بسیاری از مشکلات حل شدنی است و پشتوانه و حمایت دستگاه قضائی مشکل‌گشای بسیاری از مسائل مربوط به دانشگاه است.

در ادامه علی محمدیان‌اردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و دادگستری منشا حل بسیاری از مشکلات است و در این زمینه در حوزه بهداشت و درمان و غذا و دارو نیازمند مساعدت دستگاه قضائی هستیم تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های ارجاعی به شعبه تخصصی درمان و تسهیل در ورود کارشناسان دانشگاه به اماکن غیرمجاز با همکاری همه‌جانبه دادگستری استان رقم خورده است.

 

کدخبر: 798499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟